marți, 9 iunie 2009

P.E.




Dupa cum stiti duminica au fost alegeri ptr Parlamentul European. Spre "norocul " meu am avut "onoarea" sa stau intr-o sectie de vot cam vre-o 16 ore....plictiseala ....asta pentru ca lumea nu s-a obosit sa mearga la vot!La urma urmei ,nimic nou! Rezultatele alegerilor nu m-au surprins:PSD+PC a obtinut 31,07% la europarlamentare, PD-L 29,71%, in timp ce PNL are 14,52%, UDMR 8,92 %, PRM, 8,65 %, iar Elena Basescu 4,22 % si PNTCD, 1,45%, a anuntat Biroul Electoral Central, dupa centralizarea datelor din toate sectiile de vot din tara.(http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/133300/Rezultate-finale-europarlamentare.html) Am avea o EBA(Fotomodel cu jumatate de norma in varsta de 29 de ani, fiica presedintelui Traian Basescu este mai cunoscuta in Romania pentru distractie decat pentru politica -Presa internationala),un BECALI care nu stie bine sa vorbeasca rom, nici nu aveam pretentii la engleza(Intrebat cum se va descurca cu limba engleza, Becali a raspuns relaxat: "Eu stiu engleza, o simt in mine. O mai repet putin, cam o luna si gata. Stiu sa vorbesc engleza, dar nu stiu sa pronunt cum trebuie. Dupa ce ajung acolo o sa fie altfel, o sa ma obisnuiesc cu engleza pentru ca o sa o tot vorbesc".),un vadim...E drept: asa tara asa reprezentanti!De ce sa ne plangem de mila ,doar noi am ales,mai bine zis ei au ales pentru noi!Ca noi,tineri, nu am votat! Oare de ce nu au mers tinerii la vot!chiar nu pot intelege...poate din cauza ca era sarbatoare...cine stie.....asta e !o noua sansa in 5 ani:))




Partea trista nu e asta ,ci faptul ca PE decide probleme arzatoare care nu pot fi amanate timp de 5 ani, precum incalzirea globala !http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1902353,00.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu